HARTWALL K-TEAM 2020

Alkoholittomien tuotteiden portfolion esittely sekä Zero Zone-konseptin lanseeraus

HARTWALL K-TEAM MESSUILLA 2019

K-Team_9.jpg

TAVOITE JA MITEN SE SAAVUTETAAN

Tavoitteellista tekemistä

Toteuttaa Hartwallille näyttävä messuosasto alkoholittomien tuotteiden esittelyyn K-Team Päivillä.


Ennennäkemätöntä non-alco-aluetta pyrittiin viestimään asiakkaille  muun muassa uuden alkoholittomien tuotteiden esillelaittotavan avulla, sekä maistattamalla alkoholittomia tuotteita osastolla.

RATKAISU JA TOTEUTUS

Anna meidän konseptoida puolestasi

Ramson suunnitteli yhteistyössä Hartwallin kanssa Zero Zone -messuosaston, jossa pääsi maistamaan tuotteita ja tutustumaan uuteen myymälöille suunnattuun esillepanoratkaisuun.


Osastosta rakennettiin alueen muita pisteitä korkeampi ja sen viistokattoinen viesti erottui edukseen messuilla.


Osastolla maistatettiin Hartwallin alkoholittoman olut- ja siideriportfolion tuotteita juoma-asiantuntijoiden johdolla. 

K-Team5%2520(1)_edited_edited.jpg
K-Team6_edited.jpg

TULOKSET

Rakastamme mittaamista

K-Team Päivät oli tapahtumana loppuunmyyty, ja Zero Zone -osasto oli erittäin suosittu messuvieraiden keskuudessa.


Osastoa kehuttiin, ja se erottui erilaisuudellaan positiivisesti muista osastoista.

MITEN ONNISTUIMME?

”Ramsonin kanssa on helppoa ja miellyttävää tehdä töitä, sillä heidän ammattilaisuutensa näkyy erityisesti yksityiskohtien huomioimisessa ja siinä, että toteutuksen lopputuloksessa voi luottaa heihin täysin. Aina tulee valmista ja laadukkaasti!”

Niina Karisalmi
Asiakasmarkkinointipäällikkö

Hartwall

Karvaamokuja 1, 00380 Helsinki

©2020 by ramson