HARTWALL K-TEAM 2020
Alkoholittomien tuotteiden portfolion esittely sekä Zero Zone-konseptin lanseeraus
HARTWALL K-TEAM MESSUILLA 2019
TAVOITE JA MITEN SE SAAVUTETAAN
Tavoitteellista tekemistä
Toteuttaa Hartwallille näyttävä messuosasto alkoholittomien tuotteiden esittelyyn K-Team Päivillä.
Ennennäkemätöntä non-alco-aluetta pyrittiin viestimään asiakkaille muun muassa uuden alkoholittomien tuotteiden esillelaittotavan avulla, sekä maistattamalla alkoholittomia tuotteita osastolla.
RATKAISU JA TOTEUTUS
Anna meidän konseptoida puolestasi
Ramson suunnitteli yhteistyössä Hartwallin kanssa Zero Zone -messuosaston, jossa pääsi maistamaan tuotteita ja tutustumaan uuteen myymälöille suunnattuun esillepanoratkaisuun.
Osastosta rakennettiin alueen muita pisteitä korkeampi ja sen viistokattoinen viesti erottui edukseen messuilla.
Osastolla maistatettiin Hartwallin alkoholittoman olut- ja siideriportfolion tuotteita juoma-asiantuntijoiden johdolla.
TULOKSET
Rakastamme mittaamista
K-Team Päivät oli tapahtumana loppuunmyyty, ja Zero Zone -osasto oli erittäin suosittu messuvieraiden keskuudessa.
Osastoa kehuttiin, ja se erottui erilaisuudellaan positiivisesti muista osastoista.
MITEN ONNISTUIMME?
”Ramsonin kanssa on helppoa ja miellyttävää tehdä töitä, sillä heidän ammattilaisuutensa näkyy erityisesti yksityiskohtien huomioimisessa ja siinä, että toteutuksen lopputuloksessa voi luottaa heihin täysin. Aina tulee valmista ja laadukkaasti!”
Niina Karisalmi
Asiakasmarkkinointipäällikkö
Hartwall